Seizure Time

    Share
    avatar
    T3rM1NAt0R
    Co-Admin
    Co-Admin

    Male
    Number of posts : 295
    Age : 27
    Location : Australia, Melbourne,VIC
    Job/hobbies : Forums, Games, School, Parties, Girls, etc
    Steam : T3rmy123
    Country :
    Registration date : 2008-07-17

    Seizure Time

    Post by T3rM1NAt0R on Wed Oct 22, 2008 1:43 am

    OMG WOW HAVE A LOOK AT THIS, FUNNY SHIT, ITS GOOD FOR YOUR EYES http://www.teamdead.net/gentoo/e-shrooms/ MAKE FULL SCREEN FOR FULL RESULTS

    avatar
    Mafioso
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 710
    Age : 25
    Location : Montreal
    Steam : Mafioso3221520
    Country :
    Registration date : 2008-04-09

    Re: Seizure Time

    Post by Mafioso on Wed Oct 22, 2008 6:59 am

    it hurts my eyes xD


    _________________
    avatar
    KillaH™
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 849
    Age : 27
    Location : Montreal, Canada
    Job/hobbies : CSS!
    Steam : killah54
    Country :
    Registration date : 2008-04-30

    Re: Seizure Time

    Post by KillaH™ on Wed Oct 22, 2008 7:54 am

    holy shit that is sick


    _________________




    KillaH±ﻦﻦ
    avatar
    Th_jackass
    VIP
    VIP

    Male
    Number of posts : 337
    Location : Toronto, CANADA XD!!!
    Job/hobbies : Homosexuals are gay.
    Steam : Th_jackass
    Country :
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Seizure Time

    Post by Th_jackass on Wed Oct 22, 2008 5:27 pm

    Lol, I am not effected by flashing lights, and it was made in "Flash" get it? Anyways long time no see Mr. T3 (It rhymes XD)


    _________________

    MrOwnage
    Banned
    Banned

    Male
    Number of posts : 78
    Registration date : 2008-10-19

    Re: Seizure Time

    Post by MrOwnage on Wed Oct 22, 2008 8:26 pm

    wow wtf my eyes burn now!
    avatar
    T3rM1NAt0R
    Co-Admin
    Co-Admin

    Male
    Number of posts : 295
    Age : 27
    Location : Australia, Melbourne,VIC
    Job/hobbies : Forums, Games, School, Parties, Girls, etc
    Steam : T3rmy123
    Country :
    Registration date : 2008-07-17

    Re: Seizure Time

    Post by T3rM1NAt0R on Thu Oct 23, 2008 2:30 am

    Th_jackass wrote:Lol, I am not effected by flashing lights, and it was made in "Flash" get it? Anyways long time no see Mr. T3 (It rhymes XD)
    omg its da jackass yeah so did ya mum forgive you for the pornos? :cooter: welcome back :biggrin:


    HaviK
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 519
    Age : 25
    Steam : SuperPhoeniX999R
    Country :
    Registration date : 2008-05-03

    Re: Seizure Time

    Post by HaviK on Thu Oct 23, 2008 8:45 pm

    no effect. GW NEWAYZ


    _________________
    --------------------------------------------------

    --------------------------------------------------
    PSN ID - PhoeniX999R
    --------------------------------------------------
    avatar
    KillaH™
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 849
    Age : 27
    Location : Montreal, Canada
    Job/hobbies : CSS!
    Steam : killah54
    Country :
    Registration date : 2008-04-30

    Re: Seizure Time

    Post by KillaH™ on Mon Oct 27, 2008 10:39 pm

    look at it in the middle and just keep starring kills your eyes ha


    _________________




    KillaH±ﻦﻦ
    avatar
    Piquintoj
    VIP
    VIP

    Male
    Number of posts : 207
    Age : 109
    Location : Just south of the south pole
    Country :
    Registration date : 2008-06-05

    Re: Seizure Time

    Post by Piquintoj on Mon Oct 27, 2008 10:46 pm

    It causes your eyes to send messages to your brain which it can't interpret properly, causing the lol effect.


    _________________
    avatar
    Th_jackass
    VIP
    VIP

    Male
    Number of posts : 337
    Location : Toronto, CANADA XD!!!
    Job/hobbies : Homosexuals are gay.
    Steam : Th_jackass
    Country :
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Seizure Time

    Post by Th_jackass on Tue Oct 28, 2008 4:49 pm

    T3rM1NAt0R wrote:
    Th_jackass wrote:Lol, I am not effected by flashing lights, and it was made in "Flash" get it? Anyways long time no see Mr. T3 (It rhymes XD)
    omg its da jackass yeah so did ya mum forgive you for the pornos? :cooter: welcome back :biggrin:
    Nope, I say I'm doing homework when I'm on the computer now lulz.


    _________________
    avatar
    Piquintoj
    VIP
    VIP

    Male
    Number of posts : 207
    Age : 109
    Location : Just south of the south pole
    Country :
    Registration date : 2008-06-05

    Re: Seizure Time

    Post by Piquintoj on Tue Oct 28, 2008 10:06 pm

    Yeah I prefer FireFox to Internet Explorer as well.


    _________________

    Sponsored content

    Re: Seizure Time

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun Dec 16, 2018 9:48 am